Cenimy sobie prostotę więc jak najprościej się da opiszemy politykę zwrotów i reklamacji w naszym sklepie internetowym:
Kiedy produkt nie może zostać zwrócony:
- Produkt spersonalizowany nie podlega zwrotowi lub wymianie na inny.
- Jeżeli produkt posiada widoczne ślady użytkowania, to nie może zostać zwrócony.
W jakim czasie można zwrócić produkt:
- Czas w którym można zwrócić produkt wynosi minimum 30 dni od daty doręczenia (jeżeli nie jest to produkt spersonalizowany lub nie posiada widocznych śladów użytkowania).
- Jeżeli czas zwrócenie produktu jest dłuższy niż 30 dni, to na karcie produktu znajdziesz o tym informację.
Stan w jakim należy zwracać produkt:
- Zwrotowi podlegają wyłącznie produktu nieuszkodzone i/lub nie posiadające widocznych śladów użytkowania.
- Opakowanie nie musi być oryginalne. Wystarczy starannie zapakować produkt w dowolne pudełko i to nam wystarczy.
Rekompensata po zwrocie produktu:
- Całkowity zwrot wydanych pieniędzy na wskazane konto bankowe (Numer konta bankowego i dane do przelewu prosimy podesłać na adres email: sklep@dlakociarzy.pl).
- Możliwość wymiany towaru na nowy lub inny o tej samej wartości.
W jaki sposób dokonuje się zwrot produktu:
Wystarczy zwracany lub reklamowy produkt odesłać na adres: RIKONA sp. z o.o. ul. Magiczna 16a/69 03-289 Warszawa w dowolny, wybrany przez siebie sposób.
Kto pokrywa koszt zwrotu produktu:
Koszt zwrotu produktu pokrywa kupujący.
Więcej informacji znajdziecie w Regulaminie naszego sklepu.